هستی دانلود

دانلود فیلم | دانلود سریال | دانلود آهنگ

هستی دانلود

دانلود فیلم | دانلود سریال | دانلود آهنگ

بایگانی
  • ۰
  • ۰

DL New Song BFereydoun Asraei Called Khodahafez Tehran With Direct Links

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به نام خداحافظ تهران به همراه متن موسیقی

دانلود با دو کیفیت 320 [ عالی ] و 128 [ مناسب ]

خداحافظ تهران


متن آهنگ فریدون آسرایی به نام خداحافظ تهران

یک خیابان باران

پشت باران باران

اصلا انگار امشب

کل تهران باران

میروم تنهایی

تا نباشم شاید , مثل سایه با من

درد تو می آید

چمدان و من این حال مریض

میرم و پشت سرم آب نریز

خسته ام از همه کس از همه چیز

میرمو پشت سرم آب نریز

عشق تو تا عمق روح و جانم رفته

درد تو تا مغز استخوانم رفته

میسوزم از درون تو جان عشقم

من دوستت دارم دوستت دارم ببار ای باران عشقم

چمدان و منو این حال مریض

میرمو پشت سرم آب نریز

خسته ام از همه کس از همه چیز

میرم و پشت سرم آب نریز

چمدان و منو این حال مریض

میرم و پشت سرم آب نریز

خسته ام

از همه کس

از همه چیز


دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی